رسانه - خبر های قدیم و جدید

مطالب - علمی- وحوش - فلسفی - ادبی - تاریخی - علوم ماوراء - نظامی - صنعتی - معدنی - زمین - هوا- فضا - اکتشافات - ادیان- فرقه ها

رسانه - خبر های قدیم و جدید

مطالب - علمی- وحوش - فلسفی - ادبی - تاریخی - علوم ماوراء - نظامی - صنعتی - معدنی - زمین - هوا- فضا - اکتشافات - ادیان- فرقه ها

سکان را بده به من !

http://www.irupload.ir/images/vdjpc7niaya94hpnqvb.jpg


خدا با لبخند به من می گوید : آهای ! دوست داری برای مدتی خدا باشی و دنیا را برانی ؟


می گویم : البته به امتحانش می ارزد .

کجا باید بنشینم ؟

چقدر باید بگیرم ؟

کی وقت ناهار است ؟

چه موقع کار را تعطیل کنم ؟

خدا می گوید : سکان را بده به من ! فکر می کنم هنوز آماده نباشی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد